måndag 17 mars 2008

tvivel?

allt känns så krånglit just nu,
tvivlar på allt och alla,
stör mig på allt & alla.
aldrig nöjd?
fast kanske är det inte allt&alla som gör felen ?
kanske är det bara jag som sitter här i min ensamhet och hittar småfel
som jag sedan förstorar, och så blir allt sådära patetiskt!
Att man hela tiden tror att folk letar fel på en själv,
ja sådär som man själv döm(m?)er alla andra.
egentligen är man kanske rädd för sig själv ?
rädd att man egentligen inte har en aning vad man håller på med,
eller har gett sig in på.
men va vet jag ?
jag har hög feber och lite snurrig i huvudet !

Men tal på annat så hörde jag att 21:ans pizza bagare har blivit mördad :o ?
hemskt och synd, för jag måste erkänna att jag faktiskt gillade 21:ans pizzor:$ !

Fast nu ska jag gå & bli en mer uppskattande person !
<3

Inga kommentarer: