torsdag 14 april 2011

åhå


(en fullisbild från Köpenhamn, på gänget haha)

Jag läste igenom min blogg lite snabbt förut, jag skriver ju bara en massa strunt om kärlek hela tiden. Jag blir lite sur på mig själv att jag tror att allting hela tiden ska kretsa kring kärlek. Det känns som att alla runt omkring mig bara är kära och lyckliga hela tiden, och att dom anser mig som bitter och avundsjuk, typ en surkärring.
Fast så är det egentligen inte, visst skulle det vara jättemysigt och gosigt med en pojkvän, men vafasen om inte så spelar det egentligen inte så stor roll. Jag har världens finaste vänner, jag tar studenten om två månader, jag flyttar till Australien i oktobeeeeer, och mitt liv är allmänt fint.
Förresten så är min bästa vän Lisa Åkesson, världens bästa och finaste tror jag. Imorgon ska vi dricka vin, sen ska vi äta nattmacka sådär kring tresnåret, för det är det vi är bäst på.

Puss!

1 kommentar:

Lisenfisen sa...

ALLTSÅ vad har jag gjort för att förtjäna dig egentligen? du är ju världens bästa vän. jag skrev fint om vår vänskap i mitt nationella idag, känns skönt att det är ömsesidigt hehe :$ imorgon ska vi vara singeltjejerna som passar på tillsammans, eller så kan vi sitta själva och sjunga "vi har baraaaaaa varaaaaandraaaaa, vi har baaaara varaaandra!"
godnatt, älskar dig snoris <3