måndag 21 juli 2008

Borta bra men hemma bäst?

Borta bra, men hemma bäst!
ojoj så bra det uttrycket passar just nu.
Det känns som om jag aldrig hinner vara hemma och bara stressar runt hela tiden.
och det spelar faktiskt ingen roll hur kul jag än har det när jag inte är hemma utan umgås med massa olika personer hela tiden, det är ändå något helt speciellt att få komma hem närm an börjar bli sådär över trött på alltiohopa. Att bara få duscha i sin egen dusch och sova i sin egna säng känns helt underbart.
Anledningen till känner en sådan kärlek till mitt hem just nu, beror antagligen på att jag knappt vart hemma något alls under det här sommarlovet, utan alltid sover över hos någon annan. Visserligen är det jätte mysigt, men samtidigt blir jag så sjukt stressad.
FAst jag har bestämt mig nu! det är får bli din sista "stressa veckan", sen tänker jag bara ligga hemma och såsa framför tvn i nårgra dagar, tills jag komma längta efter att komma härifrån.
JA så får det bli.

Inga kommentarer: