tisdag 22 juli 2008

HAPPY DAY

åh idag är det en bra dag.
För jag känner det i hela kroppen.
Jag får känslan av att allt som har kännts jobbigt och lite dåligt ett tag, kommer att lösa sig.
och inte heller känner jag mig sådär dåsig och trött, då jag helst vill ligga hemma framför tvn och såsa. Ohnej ! Nu vill jag ut & njuta av solen och det varma vädret, helt underbart att den äntligen blir lite fint väder den här sommaren trots allt.
HAHA men iofs så ska jag inte ut och njuta av solen, men jag ska på femtioårs kalas och träffa hela släkten och det känns helt okej det med!
och inte nog med det, så åker jag och tre söta flickor iväg till halmstad på torsdag(Y).
Äntligen börjar jag bli lite pepp på det igen, började känna att all min ork hade tagit slut och att jag hellre hade stannat hemma. Men tänk så mycket lite sömn och sol kan göra!
Med fint väder,roligt sällskap och en hel helg framför oss kommer det nog bli kanonkul.
Men nu rooopar min mammie att vi ska åka iväg och träffa stora tjocka släkten..
kanske hinner skriva lite imorn innan vi åker, för ikäll slaggar jag hos simon.
(HAHA vad häftig jag har blivit och använder ord som slagga ojoj)


pusssssss

Inga kommentarer: