onsdag 23 juli 2008

jag har ont i magen,
och luktar choklad om fingrarna!
för jag åt det nyss. haha om det fortsätter i den här takten kommer jag väga typ 80 kilo tills skolan börjar YEY<3!
jag är lite uttråkad, och jag vet att det inte kommer bli ngt vettigt skrivet i det här inlägget iaf, men har man nada att göra så har man.
För jag sitter i simons lägenhet och tråkar lite när han är och jobbar, och inga pengar på mobilen har jag.
Men snart ska jag åka in till tranås och handla med tjejerna till halmstad!
Igår höll det ju på att bli lite kaos, emma ballade nästan ur och vi fick avbeställa bussen o massa skit, men som tur är ordnade sig ju allt tillslut iaf, och vi kommer iväg imorn!
och det känns bra, för det ska ju bli kanonväder ute,
haha och det är det fakitskt nu med , elr iaf varmt.¨
så jag funderar på att lägga mig ute på balkongen och sola, fast det känns lite fult.

JA juste jag höll på att glömma :$
idag har jag&simon varit tillsammans i 5 månader, och det känns underbart, för han är bäst oså.
Grattis till oss.

nej nu får jag ta tag lite i solningen va!
pusss

Inga kommentarer: