fredag 1 augusti 2008

sämst på att blogga(Y)

WIHO
känner att jag har varit lite dålig på att blogga den här veckan faktiskt :$.
Men iaf halmstad var väl sådär, inte riktigt vad jag hade förväntat mig.
Till en början var det faktiskt kanon, fint väder och trevligt sällskap, kan det bli bättre liksom?
HAHa men fel kunde det bli, ah lite för mkt alkohol och det vart lite suddigt i kanterna , haha vart väl lite för mycket där kanske. usch&fy!
Jag vaknade upp i ett varmt tält, men ett snurrande huvud och en trött kropp, och dessutom en alldeles ny äcklig finne.
Då skulle det liksom kännts perfekt att bara kunna springa ner till havet med älsklinslisa, men nejnej lisa hittade jag inte och havet var en kilometer bort, så det mesta kändes lite hopplöst i den sekunden, ah you name it.
men egentligen så ahde vi väl ganska kul, och visst ahde vi kunnat stanna helgen ut, det känndes bara inte så lockande att stanna på en fyllecamping närm an mådde illa och ville kolla på film. eheh.
Så vi packade ihop och jag åkte vidare till öland.
Det var mysigt må ni tro, träffa släkt och familj och kusiner och rubbet.
och dessutom få vila i en soffa på kvällen när jag började bli trött, ist för ett hårt underlag (Y).
På ölaaaaaand badade vi och solade mest, sen ååkte jag hem till simon och har myst hela veckan.
pussssss

Inga kommentarer: