tisdag 2 december 2008

HAPPY HAPPY HAPPY

jag börjar bli lite för överseriös, djup och dyster på min blogg.
Så nu tänkte jag skriva lite gladare för jag är vaäldigt glad just nu.
HAHA faktum är att jag faktiskt sitter på toaletten med datorn och skriver det är inlägget. Hmm lite nördigt?
Men iallafall imorgon natt åker jag utomlands, och jag är HAPPY, för jag blir skoltrött så lätt och detta ska bli så väldans skönt.
Dessutom så åt jag en massa chokladfingrar förrut. (a) Godaste på länge faktiskt.
Sen så blidde jag ännu mer glad idag, för det blir antagligen stor stor nyårsfest, fatta kul.
Och så har jag världens mysigaste klass och ja allt går ganska bra just nu.
Maja var bäst och hjälpte mig med mina dikter så nu ska jag få in fula tal i min hjärna och sen packa




puuuuuuuussss på livet.
hoppas att jag inte krashcar påväg till kap verde. :(