måndag 15 december 2008

livet snurrar vidare men jag står still

Nu har jag kommit hem, har varit hemma i fyra dagar. Jag hade lovat mig själv att skriva ett blogg inlägg om allt jag upplevt där borta i Afrika. Men mitt liv har snurrat så fort på senaste tiden lucia,julshow, fest m.m Jag har inte ännu haft någon tid för mig själv då jag hunnit sätta min ner framför datorn och bara skriva allt jag kännt för. Och samtidigt som som tiden har gått sen jag kom hem har det hänt flera saker som jag känner så mycket för som jag skulle behöva skriva av mig om, men om jag skulle skriva allt här, antar jag ingen ändå skulle läsa alla mina meningslösa tankar. Antaligen skulle inte ens mina bästa vänner läsa bara för att bara snälla. Mina tankar skulle bara ligga där på bloggen och bli gamla och dammiga och oförstådda.
Fast jag ska skriva snart ska jag skriva, om inte för alla er oläsare så för min egen skull.

Inga kommentarer: