måndag 6 april 2009

hejochhå



Hej!


Nu har jag inte skrivit på några dagar, har haft fullt upp med att leva livet.
Jag har Repat klättermus, ätit kinamat, njutit i solskenet och sovit.
Underbart att lovet äntligen är här.

Idag ska jag bege mig till mina kära vännina Magdalena. Vi har inte setts på evigheter. Men det är något visst med äkta vänskap, den rostar aldrig.Ni vet hur man kan har varit ifrån varandra flera månader, och sen känns det ändå lika bra som vanligt när man träffas igen. Det är förmodligen äkta vänskap.





För er som trodde att detta skulle bli ett intressant inlägg är jag ledsna att göra er besvikna, för jag har dessvärre inget speciellt på hjärtat att dela med mig av.
Men jag mår bra, och det är vår! (förlåt att jag tjatar)
Nu ska jag ut och kratta löv, och göra gräsmattan vårfin.

puss

Inga kommentarer: