måndag 27 april 2009

mysig måndag!


Idag hade jag en väldigt trevlig middag med min kära far.
vi drack världens godaste mjölk


och åt massa god spagetti



Min far är väldigt söt!



Det är har varit en krävande dag, tre föreställningar. Tre olika publiker, med olika mycket respons. Det har varit en bra dag.
Efter den sista teaterföreställningen klev jag med röda kinder, och svettiga armhålor in i pappas smutsiga lilla jobbbil, för att åka den vanliga, svängiga, precis lagom långa vägen hem till Trehörna.

När vi återigen klev ur bilen, var luften fortfarande lika ljum som det varit när vi klev in i bilen.
Detta fick mig på otroligt bra humör.
Så jag och pappa bestämde oss för att sitta ute och äta på altanen.
Så där vi satt vi medan solen gick ner, och disskuterade allt mellan himmel och jord.
Allt från will smith till koriander.

Min pappa är en väldigt mysig person, och jag är otroligt tacksam över att han finns. Det är bla tack vare honom jag är den personen jag är idag. Han har format mig otroligt mycket, och mycket tillsammans med mamma. Från början var jag bara en ljummen lite halvkladdig lerklump, men så började mamma och pappa mjuka upp mig, tillslut började jag mer och mer likna en levande varelse, en varelse med vilja, personlighet och en livsglöd.

Kära familj ni är så bra och jag älskar er.

Inga kommentarer: