måndag 18 augusti 2008

hej&hå

heeej!
nu sitter jag är och är helt klarvaken, eller ah jag har vart det ända sen halv sju!
och jag kan inte somna om, inte en chans känner mig sådär jätte pigg nivet,
så ist laddar jag ner en massa oth avsnitt som jag tänker ligga och mysa till, och njuta av min sista sommalovsdag.
Sen blire att åka och träffa mysclara (som jag saknat en hel del faktiskt) och lisafisa ! :)
åh jag längtar fakitskt tills imorn, ska bli så oerhört skönt att ta tag i mitt liv igen, att få komma upp tidigt på morgonen och inte bara sova bort hela dagen och sedan undra varför man inte kan somna förens klockan tre. (hmm)

Åh idag blire nog en resa bokad!
jag syster och mor ska åka iväg till en liten ö vid afrikas kust som heter kap verde sal,
det ska bli underbart, om det blir som planerat åker vi den 4/12, och kommer hem lite sådär lagom bruna innan jul!
mmm underbar känsla....!

men oj nu blev mitt oth avsnitt klart! YES.


pusssssssssss

Inga kommentarer: