onsdag 13 augusti 2008

home sweet home :)



Äntligen hemma igen ! :')


jag bara far runt hela tiden.
och gud så skönt det är att bara få vara ensam lite ibland.
Har jag nog vart alldeles för lite den här sommaren.

Men iaf emma sötisen har precis kommit hem från zakynthos, hon är brun som en pepparkaka och är nytatuerad. mm jag är avis.....!
För jag älskar att åka utomlands, ja jag älskar det faktiskt jätte mycket.
nivet den där speciella känslan man får i magen kvällen innan man åker, den känslan är bäst!'
Men iaf hade hon vart söt o köpt ett fitn armband till mig, och ett par trosor ( haha visserligen porrtrosor, med små rosa fjädrar på och ett hål i där fram så man slipper ta av sig trosorna när man ska ha sex, haha asså gud så finurligt).
Så nu ska jag iaf spendera kvällen med familjen och ha filmmys! (äntligen)



HAHA bilden är förövrigt mycket mysig på mig och emma (frånkreta), men hon är beeest!



pussss

Inga kommentarer: