söndag 24 augusti 2008

MAGISKT

åh gårdagen var helt magisk!
Lisa och jag åkte ju till linköping för att kolla på lasse & miss li.
till början var jag lite halvpepp, var så innerleigt trött att jag nästan funderade på att vara hemma! Fast sen laddade vi upp på max med fetaste pommesen och smoothie innan vi drog vidare.
Men det var verkligen underbart, när solen gick ner, så oerhört mysigt.
och så när lasse kom ut på scenen, pirr i magen och en kittlande lycka i hela kroppen! När man blir sådär löjligt glad att man skrattar och skriker åt allt, ungefär så kändes det.
Och så kändes det som om varje låt han spelade var min favorit låt! helt underbart måste jag säga.
Med min allra bästa vän bakom mig, som stod och värmde mig, och min största "idol" framför mig, och dessutom sjungandes min favoritlåt kan det inte bli mycket bättre!
Jag minns att jag stod där och tänkte, "just nu är jag nog världens lyckligaste människa."
För det var verkligen så, ren och skär lycka vad det jag kände!
Så det spelade ingen roll att världens jobbigaste tjej skulle stå brevid mig och busvissla så mycket att jag trodde att jag fick tinitus, för inget kunde förstöra den stunden.
När det var slut, blev jag så tom i hela kroppen och längtade redan tills nästa år, nästa konsert, nästa gång jag får se lasse!





det känns som allt kan börja nu, jag ger mig.
jag ger, du får, jag tar, precis som du.
du får mig.

Inga kommentarer: