måndag 11 augusti 2008

i'm back ?

åh nu vare ett tag sist (igen).
gud jag vet att jag inte är världens mest seriösaste bloggare och att jag inte bloggar överdrivet ofta, men det är faktiskt för jag har ganska fullt upp hela tiden. Eller kanske är det snarare tvärtom att jag inte har fullt upp?
iaf så känns det alltid som att jag är milsavstånd ifrån en dator.
Alltid påväg liksom, alltid hemma hos någon annan, aldrig hemma!
och hur kul är det att sitta och uggla framför datorn när man en bästa vän att umgås med?
nej kanske inte så jätte kul.
Men nu sitter jag här iaf, visserligen inte hemma, men ändå framför en dator.
Det lär väl bli lite bättre, och lite oftare när skolan börjar sen, och jag får iordning på mina grejer.
ah min dator dvs.
Fast iofs så gåre itne så jätte bra att skriva nu heller, men en grinig pojkvän som kallar mig datanörd och surar ihop!
haha vilket skämt, jag har knappt suttit vid datorn på hela sommarlovet.
Vilket verkligen är rekord för mig, då jag innan nästan var bland den värsta sorten av datanördarna.
Men nu kan jag inte skriva mer för simon kommer o tjatar igen:/

får väl hoppas att jag tar tag i det här snart.
ppuuussss

Inga kommentarer: