fredag 1 augusti 2008

mysmedlisa

åhh lisa har jag saknat den här veckan iaf !

och nu ligger hon här på mitt golv, med rumpan i vädret och ser lite halvdöd ut.
LYCKA I MAGEN
Vi har myst nästan hela dagen, simmat som dårar över hela sjön och bakat paj.
Att ha en allra bästa vän är nog det bästa som finns!
Lisa du är verkligen underbar, och jag hoppas du förstår hur glad jag är att du finns i mitt liv.
Tanken av att veta att du alltid bara är ett telfonsamtal bort från mig är underbar.
För jag vet att efter allt vi gått igenom tillsammans klarar vi nog det mesta, ( ah du själv vet allt vi har gått igenom, de flesta sakerna är allt för privata för att skrivas här) Men iaf det är inte det som är grejen, grejen är att du är en av de bästa människorna jag vet, trots att du kan vara bitchig ibland, och ibland vara världens största pessimist så är du den som alltid vet hur man kan få mig att le, även om jag har största anledningen till att bara ligga och sura på mitt rum.
Du får mig att känna mig trygg, och jag vill alltid att det ska va såhär.
Hoppaaaaaaas att resan blir av, för då blir jag glad !




pussssssssssssssss

Inga kommentarer: