onsdag 13 augusti 2008

sensommar ?


varför har det kännts som höst idag?
eller ja iaf en blanding av sommar och höst,
fast iochförsig det kanske är så en sensommar dag ska va, lite sådär halv höstig?
Men isf har det iaf kännts som en höstis sensommardag, usch.
Den här sommaren har gått alldeles för fort, dagarna har bara rusat förbi ungefär.
Men på något lustigt sätt känns det ändå kul att skolan snart ska börja, ah faktiskt exakt en vecka kvar idag.
Allt kommer bli så nytt.
Många kommer liksom nästan försvinna, som clara tex hon börjar i linköping, vickan ska börja i jönköping, nathalie och sara flyttar till vadstena o ska gå där, och fredrik ska gå i sthlm.
Och jag ska inte gå med en ändå från min gamla klass, visserligen ganska skönt på ett sätt, den började bli rätt jobbig faktiskt:$. Men ändå så mycket nytt på en gång.a
nytt nytt nytt.
Fast en sak är säker iaf, och det är att jag behöver komma in i lite mer runtiner igen, gå upp vid halv sju och gå och lägga sig vid tio.
YES så får det bli, och nu luktar det mat så jag ska dra och äta, för det kurrar allt lite i min mage.



pusssss

Inga kommentarer: