torsdag 21 augusti 2008

trött


just nu är jag så sjukt trött, trots att vi knappt gör något i skola så känns det som jag ska somna så fort jag tar det lugnt. USCH !


Men iaf så började jag ny klass och allt igår, och nej det kändes verkligen inte rätt kände fyra stycken från innan, resten var liksom totala främlingar, och alla umgicks med dom som dom kände.
samhanhållning NOLL, fast så äre nog alltid första dagen.
Idag gick det lite bättre, och det här ska nog bra :), vi kommer nog bli en bra klass.
det är så jobbigt bara med så stora förändringar. Jag saknar 9F så det värker i tårna!
allt vi någonsin gjort tillsammans, och nu träffas vi knappt!
och jag känner att jag inte riktigt passar in i min klasss, alla verkar vara så ambitiösa, som att dom vet precis vad dom vill, och är då duktiga på det dom gör. och jag! jag som bytt fram och tillbaka under hela omvalsperioden, jag som har haft beslutångest ungefär hela våren, och jag som gick till syon två dagar innan skolavslutningen och var helt säker på att jag ville byta till ngt samhälls program, jag passar liksom inte in helt bland alla målmedvetna människor! haha jag är mest förvirrad, men det verkar vara ett roligt program iaf ! :)

usch vad jag saknar allt det gamla, clara&vickan&nathalie saknar jag mest av allt!
usch vi som alltid träffades varenda dag, ses nu som typ aldrig, eller clara och träffar jag väl som mest en gång i veckan, men nathalie kommer jag nog inte träffa mer än en gång i ¨månaden högst!

uschuschusch!

men nu jag ska jag snart sluta sitta o nörda framför datorn och gå ut o gå med emsipemsi<3



pusssss

Inga kommentarer: