onsdag 11 februari 2009

impulsiv

Nu kära vänner har det hänt.
Det var igår när jag satt i duschen, jag fylldes plötsligt av väldig lust att raka benen.
raka bort alla mina mysiga hår, som på senaste tiden värmt upp mina stackars ben.
Visserligen har de gjort så att mina ben på senaste tiden mer liknat mansben, än ben som tillhör en sextonårig flicka.

Men vad gör väl det, när det blir som en liten päls?
Det är nämligen så att jag hade sparat hår på benen i mer en tre månader kanske. Och nej jag överdriver inte när jag säger att det verkligen var sjukt mkt hår. Mina vänner vet vad jag talar om.

Men nu när jag sitter här med lena välrakade ben, kan jag inte låta bli att sakna som där håren, som det nästan gick att göra flätor av. Nu kommer det ta minst två månader innan håren blir lena på benen igen typiskt.

Dumma impulsgrej. Nu är mina ben lika vanliga som alla andras välrakade ben igen.

2 kommentarer:

Maja sa...

shit jag kommer sakna dom:(

Anonym sa...

Jag saknar det redan, det var så mysigt att snurra runt sina fingrar<3 hahaha <3 puss på dig // Jessie din älskling