lördag 14 februari 2009

underbarabästavän


Vänner är ett underligt fenomen, de står brevid än och håller ens hand när man inte längre orkar stå själv. De finns där och torkar äns tårar fast man inte riktigt vet varför man gråter.
Underbara vänner, vad vore jag utan er?

Lisa åkesson, för mig är du världens bästa vän. Det spelar ingen roll hur mycket vi har bråkat, hur många gåner man stör sig på varandra, blir avundsjuka på varandra. Det är sånt som händer, när två människor har en nära relation. DU finns alltid där för mig, och det känns bra.

Jag är egentligen inte så speciellt bra på att skriva sånna har saker, men eftersom det trots allt är alla hjärtansdag så tänkte jag att jag kunde ägna det här inlägget till dig. (även resten av mina vänner) Men framför allt dig. För du betyder så otroligt mycket.
Du kan få mig att skratta mitt i all gråt, och du kan få mig att le även i de hårdaste stunderna. Du får mig att känna mig värdefull.
Jag vill alltid ha dig vid min sida, för trots att vi på många sätt är väldigt olika, så är du min bästa vän.


TACK FÖR ATT DU ÄR MIN VÄN<3

1 kommentar:

Anonym sa...

gud, du är verkligen bäst. jag släpper aldrig dig för det skulle jag ångra rejält. jag älskar dig, för du finns alltid där<3