söndag 1 februari 2009

L Y C K A

jag har nu bytt tillbaka till min gamla blogg, den nya var bara någon dum impulsgrej som jag råkade falla för. Så blogspot nu är vi tillbaka!

Det jag hade tänkt skriva om är igårkväll, som började med att jag och min kära klass åkte ut till österbymo för att dansa riverdance. Efter att ha hamnat backstadge med en massa frukt och cider, väntade en flummig dansomgång. Jag tror aldrig att jag dansat riverdancen så dålig som just under uppvisningstillfället igår. Men det spelade faktiskt ingen roll att jag snurrade lite på fel ställe för det var lika kul i alla fall. Och som tur var så var jag ju i alla fall inte ensam om att snurra lite här och där. Om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt inte att speciellt många brydde sig om våra små fel här och där, dom tyckte säkert att vi var duktiga iallafall haha.
Efter dansen så var det bio på g, australia. Det kändes ungefär som världens längsta bio, me ntrots det var den väldigt bra. Landskapet var helt underbart, och jag måste erkänna att jag blev inspirerad.

Efter den långa bion, drog jag,Lisa,Jenny & jessie hem till våran kära klasskamrat Maja. Det visade sig bli en av de bästa kvällarna på länge. En kväll fylld av skratt,te,kuddkrig,godis och en massa konstigheter. Anledningen till att jag skriver det här är nog för att gårdagen fick mig att inse vilken tur jag hade med klassen. Den vart så otroligt mycket bättre än jag trodde, eller förväntade mig. Dessa människor som jag ännu bara kännt i drygt ett halvår, men som ändå betyder så otroligt mycker för mig.
Om jag nu inte hade valt estetprogrammet, hade jag antagligen inte lärt känna de här människorna, och antagligen så skulle mitt liv sett helt annorlunda. För på något konstigt vänster så har de här människorna inspirerat mig och format mig till den person jag är just nu. Förhoppningsvis på ett positivt sätt haha. Men jo så är det.
Så tack för att ni är så bra, för det är ni verkligen, och ni förtjänar att höra det.

och nu är jag hungrig fast jag åt förrut, typiskt min mage är lite konstig!

3 kommentarer:

JESPettersson sa...

ni är bäst helt enkelt. jag älskar er

Anonym sa...

loveeeeeeeeeeeeee ehe

TasteofJessie sa...

Vi älskar oss<3 Winx-gänget på topp!