måndag 2 mars 2009

Bullbak med svettiga vänner

Livet bara snurrar förbi, ibland längsamt och ibland väldigt snabbt.
Just nu snurrar allt väldigt snabbt. Nästan för snabbt.
För jag hinner inte riktigt med. Inte med allt det där som jag vill hinna med.

Jag vill
Ligga i din famn och omslutas av din varma doft
vara vaken hela natten och lyssna på Winnerbäck fram till småtimmarna
Äta köttfärspaj med en massa majs
bygga en snöiglo
kolla på disney chanel med världens bästa kusiner
baka scones till mamma
kolla på one tree hill och äta fruktsallad
vara uppe hela natten och diskutera med älskade människor
spela arvet från rosemond hill
krama min familj
gå omkring i pyjamas en hel dag
spendera flera dagar i rad med de jag älskar
slippa plugga på ett år
äta jordgubbar med mjölk i solen
leva livet

Inga kommentarer: