onsdag 12 november 2008

Min mage är full av gröt, och jag är ganska trött.
Kanske borde jag sova? jag vet inte alldels nyss hade jag så många otroligt smarta tankar som jag vill skriva ner, men nu är dom flesta helt bortblåsta.

Men jag vet inte vart mitt liv är påväg. Jag saknar det jag hade i maj och juni, jag saknar att träffa clara och vickan varje dag. Jag vill att ni ska komma hit och göra alla min dagar till dom bäsra så där som ni brukade, jävla gymnasium. Och jag ska sluta vara så deppig på min blogg, för alla de som läser min blogg tror jag nog att jag är en olycklig flicka som sitter hemma och gråter varje dag. Men oftast så är jag faktiskt ganska glad......

om man är vän med någon betyder inte det att man kommer att vara vänner förevigt även om man skulle önska, men gränsen mellan att vara vänner och inte vara vänner dras nog ganska långsamt, och är nog ganska luddig. Och under hela den tiden när den där långsamma luddiga linjen dras, då är man ganska ledsen. För man vet inte hur man ska betee sig, ska man kämpa för något som antagligen kommer att rinna ut i sanden iaf? förr eller senare.

Inga kommentarer: