lördag 13 september 2008

ES1 <3


Idag tänker jag skriva två inlägg, för just nu har jag två helt olika känslor i kroppen, som inte passar in i samma inlägg. Jag känner mig liksom delad på mitten. Min ena hälft är glad och alldeles lycklig, medans min andra hälft är osäker och grubblig. Jag börjar med min första hälft.


gårdagen var underbar! allt var så mysigt,roligt,trevligt osv. ja you name it.
Våran klass(ah elr iaf tjejerna i våran klass) hade bestämt sig för att åka och äta pizza i boxholm, för där har dom nämligen väldans god pizza. Så vi lyckades få alla tjejerna i klassen (utan olivia&linnea som skulle toffla med sina pojkvänner).
Och trevligt vare, god mat, tervligt sällskap, och en himla massa flum.
Vi gick till en lekpark, och lekta en massa, sen sprang vi mest runt och fulade, och ah gjorde det vi var bäst på ungefär. Och jag känner verkligen på mig att det här kommer bli en super bra klass. i hela kroppen.
Det var nog en av dom bästa kvällarna på länge, för jag var sådär jätte glad, som man bara är ibland, när allt går bra. Sådär glad så man tycker att nästan allt är roligt.
så igår var en bra dag. HAPPY DAY.


Första dagen på gymnasiet, tänkte jag ba omg, vad har jag gett mig in på. vet jag vad jag vill gå? är det här rätt för mig? den här klassen asså? Jag funderade stenhårt på att byta klass! gå ngt samhällsprogram med samma gamla människor från junkis. Jag ville bara spola tbx tiden ett år elr två, vara tillbaka i min gamla klass, all trygghet, all kärlek, all gemensamskap, jag tänkte ngt i stil med, gud den här klassen kommer aldrig ens kunnaa jämföras med min gamla, men tji fick jag ( om jag får låta lite som en tant) för jag känner redan att den här klassen är underbar! trots att det knappt gått en månad.



pussssssss

Inga kommentarer: