tisdag 9 september 2008

saknad .


åh igår när jag var ute och gick lite, så mötte jag morfar, och gud vad jag hade saknat honom kände jag då.
Usch jag ville aldrig sluta krama honom, bara stanna kvar i hans trygga famn, för han är världens bästa morfar.
och det säger jag nog alldeles för sällan till honom. Men iaf så kom jag också på att jag tillbringar alldeles för lite tid hos mormor och morfar numera, och att jag nog borde ta en helg då jag bara sover hos dom och myser hela helgen! Ja så får det bli!


och nu så är jag sådär trött igen, usch! jag blir nog alltid det av skolan, lite snurrig i skallen.
vilken tur att jag och lisafisa snart ska och träna förresten så jag kommer igång med träningen och börjar bli lite hurtig igen, HAHA det kan behövas vill jag lova.

vi ska testa en ny coolinggrej.. mm vi får väl se hur det går.
åh sen blire plugg plugg plugg! usch&fy.

men duktig ida!


förövrigt så ska jagf krama sönder lisafisa sen för jag tror hon behöver det och min bild är väldigt höstig.
och höst är mysigt! te och stickad kofta ! åh<3

pussss

Inga kommentarer: