måndag 8 september 2008

trött tröttare tröttast!

Måste bara börja med att jag är så sjukt trött, ja sådär trött så att huvudet värker och kroppen inte riktigt hänger med. ah när man är seg i hela kroppen och skulle kunna somna vilken sekund som helst, och just därför vet jag inte riktigt än vart det här inlägget kommer att leda, men det får bli lite som det blir.

Helgen har varit okej, inte bra och inte dålig.
Fast om jag ska vara ärlig lutar den iaf mer mot bra en dåligt. Så en mellanbra helg är nog det rätta ordet.
Den började helt perfekt åka hem på fredagen och bara ta det lugnt med min älskling var nog det bästa jag kunde göra just då, för gud vad skönt det var. Dels att få komma hem och umgås lite med mamma och pappa och dels att bara få slappna av och inte göra någonting hela tiden. underbart.
sen vare ju då lördagen, usch.
Men det blir oftast så för mig.. fel alltså, det blir knappast aldrig som jag hoppas på eller förväntar mig.
Jag tänker liksom om jag gör så, så kommer det bli jätte bra osv. men det är alltid något som blir fel iaf.
Men iaf, så skulle jag och lisa mysa på kvällen och sen på natten skulle simon komma och sova hos mig.
men han skulle visst festa på kvällen, och det var ngt strul medbussarna så han inte skulle kunna komma.
Jag vart sur och besviken och så var bråket igång, eller tjaffset låter förresten bättre.
Det slutade med att simon gick därifrån och jag gick hem till lisa.
tilslut bestämde vi iaf att simon skulle sova hos mig trots allt.
Åh ju mer tiden gick efter bråket kände jag verkligen hur jag saknade honom, ah jag verkligen längtade tills han skulle komma. Jag låg och tänkte ut hur det skulle bli när vi skulle ses, att vi skulle springa mot varandra och att jag skulle hoppa upp på honom och han skulle snurra mig, ah sådär som det är ialla kärleksfilmer nivet. äkta romantisk. Så jag satt där och tänkte att åh det kommer bli såbra.
Men trög som jag är ska jag ju självklart somna och inte vakna förens halv två för att inse att min mobil hade dött, och att simon suttit och väntat på mig i en halvtimme.
usch när jag en kvart senare mötte upp en frysande simon, kändes det bara så typiskt mig.
uschuschusch.
jag somnade inte med gott samvete den natten.

men iaf så har det löst sig nu, och det känns bra, för jag älskar simon väldigt mycket.

pusssss

Inga kommentarer: