tisdag 16 september 2008

ljusmys

åh idag har jag tränat spinning, usch jag hade nästan glömt hur jobbigt det var!
men det var det iaf, svettades som ett djur!
efter träningen kom min älskling till mig, så lagade jag mat till han. kyckling filè med sås och pasta, gött.
åh jag kanske borde satsa på kock hehe elr inte.
Men iaf så har tände vi massal jus och låg och myste. underbart!
det är helt sjukt hur mysigt det kan vara med stearinljus, åh en lycka sprider sig i hela kroppen.

Idag har vi haft livskunskap, den största delen av dagen sög. Men det hände faktiskt en intressant sak. Det kom en tjej/kvinna elr ah någonstanns mellan tjej och kvinna sameshit. Iaf så kom hon och höll föredrag om att hitta sin indentitet och massa, det var verkligen jätte intressant.
För jag har verkligen tänkt jätte mcyket på sånt, att just hitta sin egen stil indentiten osv.
Jag har väl alltid varit en person som strävat efter att ha sin egen stil, som gillat att sticka ut. Jag har verkligen aldrig varit rädd för att sticka ut och ha på mig eller lyssna på det jag vill. Men däremot har jag liksom alltid haft så svårt att bestämma mig, vad ska va min stil vad gillar jag egentligen? för jag har en dentends till att gilla det mesta. Jag tycker det är snyggt med lite killaktiga kläder lite rockiga/punkiga typ, jag tycker det är jätte fint med söta små klänningar, jag tycker det är fint med små linnen och jag tycker att det är fint medsportiga kläder. Samma sak när det gäller musik, så gillar jag det mesta. vad har man då för stil? vad är då en indentitet ?
ja du ärligt talat vet jag inte vad jag kan kalla mig själv, jag kan inte sätta in mig själv i en viss kategori. Jag kan nog bara kalla mig själv för mig. Ida svenberg. Inte rolig inte tråkig. bara normal! FAst egentligen känner man sig ju långt ifrån normal, man vill va långt ifrån normal man vill sticka ut från mängden, vill att en stil ska spegla ens personlighet.

Fast jag tror att många känner så, många vill sticka ut, vara speciella. Vara dom människorna man går förbi och tänker gud vad cool hon är, hon så egen och speciell stil verkligen sig själv. Och jag vet många som har sin egen stil och verkligen är mån om den. Dom människorna blir jag emst avundjsuk på, och önskar att jag kunde hitta min alldeles egna stil.


fast nu känner jag att jag bloggar alldeles för långa inlägg jämt så.
pusssss

Inga kommentarer: