onsdag 3 september 2008

nördiz


åh kände för att vara nördig och skriva flera inlägg idag,
för jag har varit så duktig och gjort om min blogg (trots att jag borde sitta och plugga). :$
Åh nu väntar jag mest på att pappa ska komma och hämta mig, för jag saknar faktiskt hem en hel del för att vara ärlig. Det är verkligen super bra, kanon kul och allting att flytta hemifrån, men ibland vill man verkligen bara komma hem och få bli ompysslad av sina föräldrar, bara att få umgås lite med sina gamla föräldrar känns underbart!
haha nu låter det som jag har bott själv i ungefär ett halvår, men nejnej, snarare två veckor!
men vad kan man begära av en sån som mig, såklart jag kommer längta hem ibland, och undra vad fan jag gör här, men det är väl perioder som kommer och går. Det är bara en sådan omställning från att träffa sina föräldrar varje dag, till att prata i telefon med dom, tre gånger i veckan. skillnad minsann.
Så idag har jag iaf bestämt mig för att åka hem och sova i min "vanliga" säng och äta mammas mat!
underbart.
Men först ska jag iaf vara gullig och laga mat till min lillasyster och ta tag i mitt liv och plugga (USCHUSCHUSCH) men jag har trots allt jävla skriftligt läxförhör om de första högkulturerna, och mitt iq är så högt att jag inte ens har läst igenom det ännu (lucky me).
Men nu ska jag inte va pessimistisk nej! det kommer säkert bli jätte intressant när jag börjar läsa, haha nu är jag faktiskt inte ironisk, utan det brukar fakitskt bli så för mig, att jag blir jätte intresserad när jag väl ger det än chans. Så lets do this.


kanske borde nämna också att det blir mys med bästa brudarna imorn hos vickan!
åh hoppas vickan har laddat ner en film som vi vill se, den hette ngt i stil med mom at sixteen,
verkar väldigt bra!


pusssss <3

Inga kommentarer: