fredag 19 september 2008

jaghataröverskrifter


ja som jag alldeles nyss skrev, så hatar jag överskrifter, eller iaf att komma på överskrifter.
och jag har hicka, och jag är hemma !


det var väl ungefär det viktigaste jag ville förmedla med den här texten.
Usch jag har ont i huvudet,kroppen och får näsblod en massa! och blir så trött på min familj, som tror att jag inte äter! det om något kan verkligen få mig att tappa humöret helt. visserligen så finns det ganska mycket som kan göra min irreterad. Men just när jag har sett framimot att komma hem och mysa, så börjar detta tjat! alltid samma tjat, alltid om samma sak, och nu börjar mitt huvud bli så proppfullt av allt detta tjat om just mat, och : du äter inte osv. så, så fort jag hör något om det vill jag bara skrikaa ungefär.


Fast nu orkar jag inte skriva massa depp, ärligt talat så orkar jag faktiskt inte skriva så mycket alls. Men jag gillar lisa(&lisa) som jag träffade idag. och det är så otroligt skönt att vara hemma, så nu tänker jag ladda ner dom senaste avsnittet av oth och göra tusen kilo fruktsallad(Y) och mysa med emmsi och maja!



pusss


Inga kommentarer: