torsdag 11 september 2008

L Y C K A

åh just nu sitter jag och lyssnar på håkan, och det känns underbart.
Jag älskar att bara ligga under täcket med världens mysigaste strumpor och ligga och lyssna på håkan.
det är bland det mysigaste jag vet.
Och ännu mysigare är det nu på hösten, för då kan man dricka te samtidigt och tända massa ljus.
åhh det är lycka.
när man ligger där i sin ensamhet och myser, känns det som man kan klara allt.
Fast det är klart lars winnerbäck går också kanin bra att ligga och mysa till.
förövrigt känner jag mig lite pömsig, vilket ja inte borde göra eftersom vi hade sovmorgon till halv tolv idag, åh gud vad skönt det var! äntligen känns det som jag har turen på min sida. det mesta flyter på liksom, och går bra. skolan,familjen,vännerna,pojkvännen,träningen ah livet.
och igår hade vi dansuppvisning, gud vad roligt det var för vi är nog bästa klassen. Efter vi dansat drog vi sjungandes iväg till ica och köpte gotti(vindruvor&ljusgrönfestis mums!)
Sen sov lisafisa hos mig, myspysbus vi lagade blåbärsgröt osågott :D
och förövrigt så saknar jag simon massa faktiskt, men det är nog för vi har umgåts så himla mycket på senaste tiden. För då blire så tomt när jag inte träffar honom. det är lite jobbigt, för ju mer vi träffas ju mer saknar jag honom. Och saknaden är jobbig, för det blir så tomt. åh nu känns det som jag upprepade samma sak ungefär hundra gånger, men iaf så ska jag ´hem ikväll och krama sönder mamma&pappa för jag älskar dom.
pusssss




Inga kommentarer: