onsdag 3 september 2008

åh desperate housewives är hur bra som helst! (Y)
sitter och nördar precis just nu, och jag som borde plugga.
fyskäms på mig.
god, jag vill se mer,mer,mer!
jag har över ont i huvudet! och känner mest för att sova i tusen år just nu, men jag är ju ungefär väldigt överamitiös så jag måste plugga so i massa timmar. urk!
Men annars är verkligen skolan kanon just nu, klassen är super faktiskt, vi hittar på massa roliga saker som vi ska göra hela tiden. imorgon blire kladdkakebak minsann !
förresten har jag glömt skriva att lisa har börjat i våran klass myspysbys <3
HAHA fyfan vad jag är sämst på att blogga just nu, men jag har ont i huvudet, och min fanatsi ligger ungefär runt noll. känns som jag ska ruttna bort faktiskt!




LALALA ja hatar att plugga! shame on me:$


puss suckers.

Inga kommentarer: