onsdag 24 september 2008

älskade du vad tiden går fort när man har mysigt


"Det handlar om att prata sönder nätter,om att sätta på en film om och om igenför att storyn hela tiden tappas bort bland kyssar.Att låta abstinensen till varandra döda känslan av trötthet.Det handlar om att älska smaken av någon annans läppar.Om att brottas bland kuddar och att älska att förlora,bli nedtryckt i dunet och kysst över hela kroppen.Det handlar om att kunna kyssa bort sårigheten,om att viska du är vacker tusen gånger varje nattoch mena det lika mycket varje gång.Att plötsligt finna ljusglimtar i den gråaktiga världenoch att ständigt ha tusen fjärilar i magen.Det handlar om att tappa bort sig i någons famnoch aldrig vilja hitta vägen ut,händer som dras genom hår och fingertopparsom smeker längs ryggraden.."

och nej tyvärr har jag inte skrivit den här texten själv, men jag önskar att jag hade gjort det. För det är ungefär såhär jag känner, det bästa jag vet är att vara kär. det bästa jag vet är att vara kär i dig. För med dig blir jag det jag som jag vill vara. Alltså mig själv, fast med dig vid min sida. Och det spelar faktiskt ingen roll hur sur jag än kan bli på dig, och hur mycket vi än kan bråka, så pirrar det ändå alltid i magen när du ler. Och jag blir ändå alldels varm i kroppen när du nuddar mig, din beröring känns som elktriska stötar mot min hud. Jag älskar dig så jag blir matt i kroppen.och igår hade vi sju månader, tänk att jag har fåttligga brevid dig och, höra dina djupa andetag i sju månader nu. Tänk att jag har fått bli helt sönderpussad så fort jag vaknat i sju månader nu.Tänk att jag har varit kär i sju månader nu.




pussss

Inga kommentarer: