måndag 15 september 2008

hemmaärbäst


åh nu sitter jag här i mammas och pappas rum igen och myser.
det förvånar mig verkligen varje gång jag kommer hem, hur mycket jag har saknat att vara hemma.
det är skönt, och känns så trist på något sätt att träffa sina föräldrar så sällan.
speciellt när dom är så bäst som dom är!


men idag var det skolkort, usch jag fick ta ungefär tusen enskilda eftersom jag verkligen hatar att ta kort rakt framifrån och inte gjorde som den trevlige mannen sa.
tillslut tvingade han mig att glo rätt in i kameran, resultatet blev väl en blandning mellan en spänd gris och en tulpan.

Men resten av dagen har varit skön, jag har myst med olivia en stund! hon är bra må ni tro.
hon har en sån mysig personlighet, sådär mammig att man bara vill krama henne hela tiden.
och sen har jag hunnit träffa älskling en stund med! vi köpte choklad och bananer gotti! sen tvingade jag honom att bära mig upp för alla trappor! hehe
gued jag saknar att vara liten, jag saknar att bara vara hemma på helgerna och äta godis i soffan, och mysa med familjen! Känns som jag tjatar om detta väldigt mycket nnu, men det är så! mer småbarnsliv åt folket tack!
nu ska jag krypa ner i soffan med massa kuddar och täcke och kolla på film innan jag somnar (det lär väl bli att jag sover i soffan inatt, för på någotvis så älskar jag det.)


pussssss

p.s jag saknar clara d.s

Inga kommentarer: